Transvitaal-Forum

https://www.memotrip.nl/kijkaan/transvitaal
Was Majoor Boshart verlicht?
Gepost door : Pim Peins
Op: 11/07/2007 15:38
Alle lof voor elke willekeurige noeste werkster op het gebied van medemenselijkheid en maatschappelijk werk, maar hoe kan iemand als Alida Boshart daarmee zo'n poeha oproepen dat er zelfs klachten kwamen toen Hare Majesteit niet zelf op de uitvaart kwam. Wat is er precies zo charmerend of sympathiek geweest aan deze naastenliefde-etaleuse??
Zodra de Heilsmajoor ("ze is in werkelijkheid veel hoger maar ze blijft zich bescheiden majoor noemen") het woord voerde overviel me altijd een verpletterende verveling. Er gaat immers helemaal niets inspirerends van haar uit! Een mens dat de hele tijd in stereotiepe schema's praat, constant een blijmoedig preekgrijnsje trekt, nonstop pronkt met haar godsgeloof. Zogenaamd nederig, maar eigenlijk enorm egocentrisch, kan eigenlijk niet echt naar een ander luisteren want wil steeds maar belerend praten. Hypocriet ook om zich ooit op TV tegen homo's uit te spreken maar zich dezelfde avond met collectebus en Strijdkreet te vertonen in het COC; de organisatie aan wie het predikaat "Koninklijke" werd geweigerd, door haar "vriendin" Beatrix?
Pim Peins

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Jacoba
Op: 12/07/2007 18:54
De combinatie Herman Brood Majoor Bosshardt vond ik leuk: zo totaal verschillende werelden (Villa Felderhof). En ze hadden toch respect voor elkaar en ook al was Bosshardt zo gelovig als gemalen poppenstront, haar energie c.q. uitstraling vind ik wel relaxed, het heeft wel iets zorgzaams en moederlijks. Dan laat ik het geloof buiten beschouwing.
Jacoba.

Gepost door: ellen
Op: 20/03/2008 08:51
Hoezo majoor Boschart verlicht
Zij was gewoon een goed mens waarom moet iemand dan verlicht zijn en het leger is ook maar een indroctinaal instituut waar veel verboden zijn en mensen onderdrukt worden in hun vrijheid van doen en laten
Je kan ook gewoon lief zijn t.o je medemens wat is daar zo vreemd aan dat iemand zich wegcijferd voor zijn naasten deed iedereen dat maar dan ging het vast beter met de puinhopen op deze globe


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |